Wij vragen u af en toe een vragenlijst in te vullen

Met uw antwoorden op onze vragenlijsten kunnen wij meten of uw behandeling helpt en of u tevreden bent. Al onze cliënten krijgen vlak vóór en vlak na hun behandeling een vragenlijst. Duurt uw behandeling langer dan 4 maanden? Dan krijgt ook een tussentijdse vragenlijst. Uw antwoorden gebruiken we om uw behandeling te evalueren.

Goed om te weten: u krijgt de vragenlijsten digitaal. U krijgt een e-mail met een link en daarbij eenmalige inloggegevens. Hiermee kunt u de vragenlijst invullen. Bent u uw inloggegevens kwijt of zijn ze verlopen? Laat dit dan aan ons weten. Dan sturen wij nieuwe inloggegevens naar u op.

Wij moeten de vragenlijsten afnemen van de zorgverzekeraars

Wij hebben contracten met zorgverzekeraars, zodat zij uw behandeling vergoeden. De zorgverzekeraars stellen het afnemen van vragenlijsten als voorwaarde voor hun contract met ons. Via de vragenlijsten kunnen wij namelijk aantonen dat onze behandelingen helpen en dat onze cliënten tevreden zijn. Natuurlijk gebruiken we de resultaten ook zelf om onze behandelingen te blijven verbeteren.

Goed om te weten: niemand kan uw persoonlijke gegevens zien. De resultaten van de vragenlijsten maken wij anoniem. Zo weet u zeker dat niemand uw privésituatie kent.

Maar … wat als u niet tevreden bent?

We vinden het fijn als u eerlijk bent. Ook als u iets mist tijdens de behandeling of niet tevreden bent over onze dienstverlening. Uw klachten, tips en ideeën zien wij als een manier om onszelf te verbeteren. Vanaf het allereerste moment bent u welkom om uw feedback met ons te bespreken.
Als u er met de behandelaar echt niet uitkomt, dan kunt u contact opnemen met Janneke Schouten, de eigenaar van Fides. Zij gaat graag in gesprek met u om eventueel te bemiddelen. U kunt haar bereiken door een mail te sturen naar info@fideshulpverlening.nl of te bellen naar 06-14987203.

FOLDER FIDES
FOLDER EMDR

En als we er samen niet uit komen?

U KUNT EEN OFFICIËLE KLACHT INDIENEN:

Neem dan contact op met de Nederlandse vereniging van pedagogen en onderwijskundigen (NVO). Zij hebben een pool van klachtenfunctionarissen van Klacht & Company, die zorg zal dragen voor de opvang en bemiddeling bij klachten van cliënten als de zorgaanbieder in gesprek met de cliënt niet tot een oplossing komt.

Catharijnesingel 47
3511 GC Utrecht
Telefoon 030 232 24 07
www.nvo.nl
secretariaat@nvo.nl

Dan kunt u terecht bij het Centraal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg:

Postbus 20302
2500 EH Den Haag
Telefoon: 070 340 54 17

Natuurlijk hopen wij dat het niet zover hoeft te komen en doen wij er alles aan om een probleem samen met u op te lossen.

Voor ons kwaliteitsstatuut
Voor onze privacy policy