Kwaliteits- en veiligheidsnormen

HKZ

Fides is HKZ-gecertificeerd voor psychologische behandeling en coaching van kinderen, jongeren en volwassenen. Daarnaast heeft Fides een kwaliteitsstatuut GGZ. Je vindt ons kwaliteitsstatuut hier.

Wat als je niet tevreden bent?

Al onze behandelingen zijn maatwerk. Maar het kan zijn dat je niet tevreden bent over de zorg die wij leveren. We vinden het fijn als je eerlijk bent en je feedback met je eigen behandelaar bespreekt.

Kom je er niet uit met je behandelaar? Neem dan contact op met Janneke Schouten, directeur van Fides. Ze gaat met je in gesprek en kan indien nodig bemiddelen. E-mailadres: info@fideshulpverlening.nl, telefoonnummer: 06-14987203. 

Als je niet tevreden bent over de behandeling en we komen er samen niet uit, dan kun je een klacht indienen. Je kunt je klacht indienen bij de Nederlandse Vereniging van Pedagogen en Onderwijskundigen (NVO).

Klachten

Cliënttevredenheids onderzoek

Om de behandeling te evalueren en om de zorg te verbeteren, sturen we digitale vragenlijsten naar al onze cliënten. Deze vragenlijsten worden voor, tijdens en bij de afsluiting van een traject verstuurd.

Daarnaast zijn wij vanuit de zorgverzekeraar verplicht om vragenlijsten af te nemen bij onze cliënten. Deze vragenlijsten zijn volledig anoniem.